[fa icon="calendar'] 15.6.2017 13:52 / kirjoittaja Liina Nelimarkka

stt-ansaittu-medianakyvyys

Onko ansaittua medianäkyvyyttä aiempaa vaikeampi saada? Toimitusten resurssit ovat pienentyneet ja toisaalta viestijöiden oma aika menee  journalistisen medianäkyvyyden tavoittelun lisäksi myös some- ja hakukonenäkyvyyden rakentamiseen. Eri näkyvyyden ”lajit” kuitenkin tukevat ja ruokkivat toinen toisiaan. Medianäkyvyydestä haetaan ja saadaan myös somenäkyvyyttä – ja toisin päin.

Medianäkyvyys - millaisin eri tavoin sitä voi saada? 

Kysyimme 14 viestintä- ja media-alan asiantuntijalta, millaisin yllättävin tavoin median kiinnostus herätetään.

Kokosimme vastaukset oppaaksi: "14 yllättävää tapaa saada medianäkyvyyttä". 

Oppaassa oman näkemyksensä ja esimerkkinsä kertovat: Heidi Ekdahl (STT Viestintäpalvelut), Ida Hakola (Vapa Media), Jani Hellström (Reaktor), Mikael Jungner (Kreab), Ville Kormilainen (Tekir), Aino Laakso (Mailand Communications), Jari Lähdevuori (Kurio), Kirsi Piha (Ellun Kanat), Tuija Soikkeli (Medita Communications), Hanna Takala (Zento), Panu Tuunala (STT), Vilja Vehkaoja (STT), Tom Westerén (Brandini) sekä Laura Vuorio-Kuokka (Viestintätoimisto Kaiku Helsinki). 

Vaihtoehtoja medianäkyvyyden tavoitteluun on olemassa - kuten tämän oppaan asiantuntijoiden esimerkit kertovat!

Inspiroivia lukuhetkiä!

Lataa opas tästä alta:

Ansaittu medianäkyvyys

 

Aiheet: mediaviestintä

Liina Nelimarkka

Kirjoittaja Liina Nelimarkka

Liina Nelimarkka on STT:n markkinointipäällikkö ja tämän blogin päätoimittaja.

Tilaa kirjoitukset sähköpostiisi:

New Call-to-action

Viimeisimmät kirjoitukset