20.2.2018 14:37

Naantali hamuaa medianäkyvyyttä ja matkailueuroja länsinaapurista

Visit Naantali tavoittelee näkyvyyttä ruotsalaisessa mediassa, koska Ruotsista, etenkin Tukholmasta saapuu runsaasti matkailijoita Naantaliin ja Turkuun.

Lue Lisää
16.2.2018 10:16

Tavoitteena pohjoismainen medianäkyvyys

Mitä tulee huomioida, kun tavoittelet medianäkyvyyttä Ruotsissa, Tanskassa tai Norjassa? 

Lue Lisää
29.1.2018 15:02

Tiedote, miten sinua luetaan verkossa? STT Info -dataa 2017 

Tiedotteilla on verkossa suuri ja kasvava määrä lukijoita. Tiedotesivusto www.sttinfo.fi :llä oli 918 673 käyttäjää vuonna 2017 (+84 % verrattuna vuoteen 2016) ja 1 827 866 sivukatseluita (+ 81 %). Lähde: STT Info -sivuston Google Analytics -datasta ajalta 1.1.2017 - 31.12.2017, vertailudata 1.1.2016 - 31.12.2016. 

Lue Lisää
15.12.2017 11:39

Visuaalinen viestintä: miten grafiikka auttaa viestin perillemenossa? STT:n uutisgraafikon vinkit

STT:n uutisgraafikko Maija Korpinen tietää tismalleen, millainen grafiikka toimii mediassa. Ota onkeesi Maijan vinkit ja toiveet, kun mietit omaa visuaalista viestintääsi.

Lue Lisää
14.11.2017 12:40

Tiedotteet kiinnostavat! STT Infon kävijämäärä kasvussa

STT Info -sivustolla oli lokakuussa ennätysmäärä verkkokävijöitä. Tiedotteet kiinnostavat! Luetuimmilla tiedotteilla oli useampi tuhat lukijaa. 

Lue Lisää
3.11.2017 10:56

Miten herättää median kiinnostus? Ymmärrä uutistyön logiikka!

 

Miten herättää median kiinnostus? Ymmärrä uutistyön logiikka, tee systemaattista viestintää ja ole tavoitettavissa. 

Lue Lisää
16.10.2017 10:26

Mitä toimittaja toivoo viestijältä?

STT:n 24H toimituksen esimies Laura Kolu arvostaa viestijää, joka on tasapuolinen, tavoitettavissa ja avoin. 

Mitä tarkempia toiveita toimittajalla viestijöiden suuntaan on? Tässä blogitekstissä esiteltävät Laura Kolun nostamat näkökulmat kannattaa laittaa korvan taakse!  

Lue Lisää
8.6.2017 12:02

Tavoitteena monikanavainen näkyvyys

Yhtenä viestinnän tavoitteena on usein näkyvyys. Monet viestijät tavoittelevat samanaikaisesti näkyvyyttä sekä journalistisessa mediassa että sosiaalisessa mediassa, unohtamatta hakukoneita. 

Lue Lisää
30.3.2017 10:16

Tiedote nosti halpataksit ykköspuheenaiheeksi

Digitaalisia liikkumispalveluita kehittävä startup-yritys Tuup onnistui vetävällä tiedotteellaan nousemaan päivän ykköspuheenaiheeksi mediassa.  STT Infon kautta 23.3.2017 jaeltu tiedote uudesta Kyyti-halpataksipalvelusta noteerattiin mm. Helsingin Sanomissa, Kauppalehdessä, Iltalehdessä ja STT:ssä. 

Lue Lisää
27.2.2017 9:45

Tiedotteella valtakunnalliseksi uutiseksi

Hyvä tiedote pysäyttää, herättää kiinnostuksen ja nousee jopa uutiseksi. Espoolainen Rivender osoitti, että startup-yritys voi hyvin laaditun tiedotteen avulla saada laajasti mediajulkisuutta. Rivenderin tiedote ”Pelastaako automaattinen ruokakauppa maaseudun ja lähiöiden myymälät?” nousi helmikuussa uutiseksi niin valtakunnallisissa kuin paikallisissakin viestimissä (mm. mtv.fi, tivi). 

Lue Lisää

Tilaa kirjoitukset sähköpostiisi:

New Call-to-action

Viimeisimmät kirjoitukset