29.5.2018 10:21

Vaasan Sähkö taitaa viestinnän – tavoitteena markkinaosuuden kasvattaminen

Ei pitäisi kenenkään mennä aliarvioimaan pohjalaisten intohimoja. Itsekin Vaasassa vuosia sitten asuneena tulin yllätetyksi vierailullani Vaasan Sähköllä. Sellainen tunteen palo on vaasalaisilla energiaan, että muu Suomi voi olla hyvästä syystä varuillaan. Suomen vaasalaisinta sähköä käyttää nykyään myös tuttavani Vantaalla. Yhtiön tavoitteena onkin kasvattaa markkinaosuutta edelleen.

Lue Lisää
15.5.2018 10:21

Kansainvälisyys ja visuaalisuus nousevia trendejä Espoon kaupungin viestinnässä

Monipuolisuus ja nopeus. Näihin kahteen sanaan tiivistyvät suurimmat muutokset, joita Espoon kaupungin viestintäjohtaja Satu Tyry-Salo on kohdannut sen jälkeen, kun hän aloitti työssään vuonna 2006.

Lue Lisää
8.5.2018 15:48

Linnanmäki tekee ammattimaista viestintää taikapölyllä kuorrutettuna

Suomessa lienee vain yksi organisaatio, jossa ammattimaista viestintää tehdään hupitwist-otteella ja taikapölyllä kuorrutettuna. Alaisia kutsutaan hupimestareiksi ja toimittajat pistetään pyörimään.

Markkinointiviestintäjohtaja Rilla Engblom vetää Linnanmäen viestintää hymy herkässä ja vuosikello viritettynä. 

Lue Lisää
2.5.2018 10:52

Ajoituksen merkitys korostuu mediaviestinnässä

Päätösten onnistuminen riippuu suuresti ajoituksesta. Asiakkaamme kysyvät usein tiimiltämme STT Viestintäpalveluissa, mikä on kaikista paras hetki lehdistötiedotteen julkaisemiseen. 

Lue Lisää
7.3.2018 10:00

Millainen kuva tiedotteeseen, kun  tavoitteena on saada se julki mediassa?

Tiedotteessa olevan kuvan tavoite on usein se, että se menisi jutun mukana läpi journalistisessa mediassa. Journalistista näkyvyyttä tavoitellessa vaatimukset ja lähtökohdat kuvalle ovat osin erilaiset kuin niille kuville, joita organisaatiot muussa viestinnässään ja markkinoinnissaan käyttävät.

Lue Lisää
20.2.2018 14:37

Naantali hamuaa medianäkyvyyttä ja matkailueuroja länsinaapurista

Visit Naantali tavoittelee näkyvyyttä ruotsalaisessa mediassa, koska Ruotsista, etenkin Tukholmasta saapuu runsaasti matkailijoita Naantaliin ja Turkuun.

Lue Lisää
16.2.2018 10:16

Tavoitteena pohjoismainen medianäkyvyys

Mitä tulee huomioida, kun tavoittelet medianäkyvyyttä Ruotsissa, Tanskassa tai Norjassa? 

Lue Lisää
7.12.2017 17:05

[UUSI OPAS] Ennakoiva mediaviestintä

Mitä keinoja on nähdä tulevaa uutisympäristöä etukäteen ja suunnitella omaa viestintäänsä sen pohjalta? Miten mediaviestinnästä tulee ennakoivaa? Paneudumme uusimmassa julkaisussamme näihin kysymyksiin hyvin käytännönläheisesti.

Lue Lisää
14.11.2017 12:40

Tiedotteet kiinnostavat! STT Infon kävijämäärä kasvussa

STT Info -sivustolla oli lokakuussa ennätysmäärä verkkokävijöitä. Tiedotteet kiinnostavat! Luetuimmilla tiedotteilla oli useampi tuhat lukijaa. 

Lue Lisää
10.11.2017 15:41

STT Pro strategisena työkaluna – Case VR

VR:n viestinnän haasteena on tasapainoilu päivittäisen median palvelun sekä oman proaktiivisen viestinnän välillä. Miten VR:n viestinnässä tehdään strategista viestintää? 

Lue Lisää

Tilaa kirjoitukset sähköpostiisi:

New Call-to-action

Viimeisimmät kirjoitukset