Järjestöt ovat tärkeitä tietolähteitä medialle. Samaan aikaan tuoreista, selkeäsanaisista asiantuntijoista on pulaa. Uutistoimituksen toimituspäällikkö kuuluttaa asiantuntijoita astumaan esiin järjestöviestinnässä. Samat naamat ovat usein esillä mediassa, joten uusille kasvoille on tilausta.
Lue Lisää21.2.2020 6:45
Media toivoo moderneilta järjestöiltä asiantuntijuutta
Tänä jouluna Alkot ovat ensimmäistä kertaa avoinna jouluaattona. Joulupöydän ruokajuomat voi siis noutaa vielä viime tipassa, jos jotain puuttuu aterialta. Alkon vastuulliset asiantuntijat mielellään opastavat valinnoissa joulupöydän makumaailmaan. Paistinkääntäjät ovat puolestaan makujen ja raaka-aineiden asiantuntijoita. Molemmat organisaatiot haluavat edistää suomalaista ruoka- ja juomakulttuuria ja korostavat viestinnässään yhdessä syömisen tärkeyttä. Perheiden oma rauhoitettu yhteinen ruokahetki on niin Paistinkääntäjien kuin Alkon ajamien asioiden listalla.
Lue LisääTilaa kirjoitukset sähköpostiisi:
Viimeisimmät kirjoitukset
Kirjoitukset aiheittain
- mediaviestintä (90)
- tiedote ja tiedottaminen (86)
- Viestinnän suunnittelu (50)
- viestinnän mittaaminen (29)
- asiantuntijaviestintä (21)
- viestintäpalvelut (20)
- visuaalinen viestintä (17)
- lehdistötilaisuus (16)
- kuvat (14)
- maineenhallinta (13)
- kriisiviestintä (12)
- sosiaalinen media (12)
- mediaseuranta (10)
- Pörssitiedottaminen (7)
- asiakascase (7)
- Ruuhkasta läpi (6)
- julkisuusanalyysi (3)
- kansainvälinen mediaviestintä (3)
- mediamonitorointi (3)
- järjestö (2)
- infografiikka (1)