6.2.2019 7:20

Mediaviestinnän ruuhkavaroitus: Tulosjulkistukset kasautuvat torstaille

 

Medianäkyvyyden houkuttelemisessa sattumalla on aina merkitystä, koska yllättäviä uutistapahtumia ilmenee jatkuvasti. Jos organisaation tavoitteena on saada ansaittua mediaa, kannattaa joka tapauksessa harkita tarkkaan, milloin oman viestinsä julkistaa.

Torstait tuppaavat olemaan kiireisiä uutispäiviä. Lähiviikkoina sama kaava jatkuu, sillä pörssiyhtiöiden tuloskaudella tilinpäätösten julkistamiselle torstai näyttää olevan suosikkipäivä.

Lue Lisää
9.1.2019 11:52

Uusi vuosi, uudet ennusteet - vaikuta ennusteiden laatuun viestinnällä

Kuva: Lehtikuva / Markku Ulander

On vaikeaa kuvitella uutisia ilman ennusteita. Uteliaisuuttani ryhdyin selvittämään, millainen merkitys mm. erilaisten yritysten, politiikan ja tutkimuslaitosten tuottamilla ennusteilla on uutistoimitukselle ja sen asiakasmedioille. Mediajulkisuuden asiantuntija tarjoaa liiketaloudellista näkökulmaa: Ennusteiden laatuun – ja ehkä koko organisaation tulokseen – on mahdollista vaikuttaa oikein toteutetulla viestinnällä ja säännöllisellä mediajulkisuuden analysoinnilla.

Lue Lisää
7.12.2018 11:27

STARK haluaa vaikuttaa omalta osaltaan rakentamisen laatuun

”Haluamme viestiä niin sisäisesti kuin ulkoisesti, että olemme luotettava ja vastuullinen toimija”, kertoo STARKin toimitusjohtaja Harri Päiväniemi.

Lue Lisää