19.12.2018 8:38

Mitä Alko ja Paistinkääntäjät tarvitsevat viestinnän onnistumiseen?

Tänä jouluna Alkot ovat ensimmäistä kertaa avoinna jouluaattona. Joulupöydän ruokajuomat voi siis noutaa vielä viime tipassa, jos jotain puuttuu aterialta. Alkon vastuulliset asiantuntijat mielellään opastavat valinnoissa joulupöydän makumaailmaan. Paistinkääntäjät ovat puolestaan makujen ja raaka-aineiden asiantuntijoita. Molemmat organisaatiot haluavat edistää suomalaista ruoka- ja juomakulttuuria ja korostavat viestinnässään yhdessä syömisen tärkeyttä. Perheiden oma rauhoitettu yhteinen ruokahetki on niin Paistinkääntäjien kuin Alkon ajamien asioiden listalla.

Lue Lisää
7.12.2018 11:27

STARK haluaa vaikuttaa omalta osaltaan rakentamisen laatuun

”Haluamme viestiä niin sisäisesti kuin ulkoisesti, että olemme luotettava ja vastuullinen toimija”, kertoo STARKin toimitusjohtaja Harri Päiväniemi.

Lue Lisää
3.12.2018 9:30

Ruuhkasta läpi: Oulun yliopiston öiset tiedotteet haukkaavat median huomion

Kuva: Lehtikuva / Pekka Sakki

Oulun yliopisto lähetti lokakuun lopussa STT Infon kautta tiedotteen tuoreesta väitöstutkimuksesta, joka koski purentavirheitä ja niiden aiheuttamia kiputiloja sekä yhteyttä kasvojen viehättävyyteen. Mukava pikkujuttu, mutta tuskin se mediaa kiinnosti?

Väärin.

Lue Lisää
5.11.2018 7:23

Hube Helsinki panostaa kotimaiseen visuaaliseen maailmaan

Sisältömarkkinointi- ja markkinointitoimisto Hube Helsingissä tehdään sisältömarkkinointia asiakasyrityksille. Kolmantena oikealta Tiina-Mari Haka ja neljäntenä oikealta Petri Läntinen. (Kuva: Aleksi Poutanen)

Sisältö- ja markkinointitoimisto Hube Helsingissä arvostetaan kuvan merkitystä lukijoiden houkuttelemisessa. Tätä nykyä kuvalla on suuri merkitys lukijoiden huomion vangitsemisessa muun muassa sosiaalisessa mediassa.

”Kuva on se keino, jolla tunteita herätetään”, kiteyttää Hube Helsingin strategi Tiina-Mari Haka.

Lue Lisää