16.12.2020 9:43

Asiakastarina: OAJ hyötyy STT Infon listoista ja suunnittelee STT Pron avulla

”Opetusalan ammattijärjestö OAJ:n viestintä perustuu uuteen strategiaan ja visioon, jonka tavoitteena on, että Suomi on maailman paras paikka opettaa, oppia ja tutkia.” Näin kertoo viestintäpäällikkö Heikki Sahlman. STT Info -tiedotejakelu ja viestinnän journalistinen suunnittelutyökalu STT Pro ovat tärkeitä työkaluja OAJ:lle.

Lue Lisää
5.11.2020 7:15

Asiakastarina: STT Info auttaa Vetter Communicationsia, vaikka kristallipallo ei aina kerro totuutta

”Päätin perustaa yhtiöni, kun ymmärsin, että markkinoilla on kova tarve kokonaisvaltaiselle, on demand -tyyppiselle viestintätoimistolle. Näin syntyi Vetter Communications Oy. Sen sijaan, että yritysmaailmassa jouduttaisiin ostamaan hajanaisesti yhdeltä toimijalta yhtä ja toiselta toista, asiakas saa merkittäviä ja kustannustehokkaita synergiaetuja, kun voidaan ostaa kaikki viestintäpalvelut yhdestä paikasta, tarvittaessa myös monikielisesti." Näin toteaa Jutta Vetter, joka kertoo tässä blogissamme yrityksensä tarinan omalla äänellään.

Lue Lisää
4.9.2020 6:45

Asiakastarina: STT Info tuo Cimcorpin menestykselle valtakunnallista näkyvyyttä

Ulvilassa päämajaansa pitävä automaatiojärjestelmien toimittaja Cimcorp on viime vuosina kasvattanut toimintaansa merkittävästi. Markkinointiviestintäpäällikkö Anna-Mari Vuollet kertoo, että Cimcorpin viestinnän tavoitteet vaihtelevat kohderyhmien mukaan. Samanaikaisesti viestinnän tavoitteet pohjautuvat liiketoiminnallisiin tavoitteisiin.

Lue Lisää
9.4.2020 6:45

Käsidesi pesi suksivoiteet ja sai huikean medianäkyvyyden



Viestinnän merkitys korostuu kriisiaikoina. Kriisi luo myös mahdollisuuksia, joihin tarttumalla voi auttaa niin itseään kuin muita. Oivallus ja rohkea tuotannon salamannopea suuntaaminen uudelle alueelle koronakriisin alettua toi joensuulaiselle Vauhti Speedille huippunäkyvyyden mediassa. Se toi myös käsidesit takaisin kaupan hyllyille.

Lue Lisää
19.12.2018 8:38

Mitä Alko ja Paistinkääntäjät tarvitsevat viestinnän onnistumiseen?

Tänä jouluna Alkot ovat ensimmäistä kertaa avoinna jouluaattona. Joulupöydän ruokajuomat voi siis noutaa vielä viime tipassa, jos jotain puuttuu aterialta. Alkon vastuulliset asiantuntijat mielellään opastavat valinnoissa joulupöydän makumaailmaan. Paistinkääntäjät ovat puolestaan makujen ja raaka-aineiden asiantuntijoita. Molemmat organisaatiot haluavat edistää suomalaista ruoka- ja juomakulttuuria ja korostavat viestinnässään yhdessä syömisen tärkeyttä. Perheiden oma rauhoitettu yhteinen ruokahetki on niin Paistinkääntäjien kuin Alkon ajamien asioiden listalla.

Lue Lisää
7.12.2018 11:27

STARK haluaa vaikuttaa omalta osaltaan rakentamisen laatuun

”Haluamme viestiä niin sisäisesti kuin ulkoisesti, että olemme luotettava ja vastuullinen toimija”, kertoo STARKin toimitusjohtaja Harri Päiväniemi.

Lue Lisää
5.11.2018 7:23

Hube Helsinki panostaa kotimaiseen visuaaliseen maailmaan

Sisältömarkkinointi- ja markkinointitoimisto Hube Helsingissä tehdään sisältömarkkinointia asiakasyrityksille. Kolmantena oikealta Tiina-Mari Haka ja neljäntenä oikealta Petri Läntinen. (Kuva: Aleksi Poutanen)

Sisältö- ja markkinointitoimisto Hube Helsingissä arvostetaan kuvan merkitystä lukijoiden houkuttelemisessa. Tätä nykyä kuvalla on suuri merkitys lukijoiden huomion vangitsemisessa muun muassa sosiaalisessa mediassa.

”Kuva on se keino, jolla tunteita herätetään”, kiteyttää Hube Helsingin strategi Tiina-Mari Haka.

Lue Lisää