[fa icon="calendar'] 7.12.2017 17:05 / kirjoittaja Liina Nelimarkka

Ennakoi.jpg

Mitä keinoja on nähdä tulevaa uutisympäristöä etukäteen ja suunnitella omaa viestintäänsä sen pohjalta? Miten mediaviestinnästä tulee ennakoivaa? Paneudumme uusimmassa julkaisussamme näihin kysymyksiin hyvin käytännönläheisesti.

Uusin julkaisumme on työkirja, joka on jatkoa aiemmille Tunne mediaympäristösi ja Tiedottamisen rooli osana strategista viestintää oppaillemme. Saat tästä työkirjasta enemmän irti, jos ehdit tutustua em. julkaisuihin, mutta tämä toimii myös itsenäisenä materiaalina viestinnän suunnittelun avuksi. Kuljetamme suunnittelua lähtien viestinnän tavoitteista ja avaamme, miten siltä pohjalta voit konkreettisesti ennakoida ja ajoittaa organisaatiosi mediaviestintää. Huomioimme mediaviestinnän suunnittelussa myös siihen kytkeytyvät sosiaalisen median ja oman median kanavat. 

Työkirja on koottu ja taitettu siten, että voit suoraan täydentää siihen oman organisaatiosi näkökulmat oman viestintäsuunnitelmaksi pohjaksi tai tueksi.

Kannustamme tiedottamaan strategisesti. Suunnitelmallisesti. 

Hyvin ajoitettu mediaviestintä palkitsee! 

Lataa Mediaviestinnän suunnittelu ja ajoitus -työkirja tästä alta! Inspiroivaa viestinnän suunnittelua!

New Call-to-action

 Kuva: Lehtikuva

Aiheet: mediaviestintä, Viestinnän suunnittelu

Liina Nelimarkka

Kirjoittaja Liina Nelimarkka

Liina Nelimarkka on STT:n markkinointipäällikkö ja tämän blogin päätoimittaja.

Tilaa kirjoitukset sähköpostiisi:

New Call-to-action

Viimeisimmät kirjoitukset